CONDICIONS GENERALS DE VENDA

Les presents condicions generals de venda, regulen el procés de venda en línia de la web www.labalanca.cat

Productes, Serveis, Preus i Tarifes

Els productes oferts a LA BALANÇA, juntament amb les seves característiques i preu apareixeran en pantalla. El preu dels productes pot estar indicat per unitats o per pes. En qualsevol dels casos l’usuari indica la quantitat desitjada. Per facilitar aquest procés en productes pesables s’indica el pes aproximat per unitat. En qualsevol cas, el preu final del tiquet de compra serà el registrat en el moment de la preparació de la comanda, motiu pel qual hi poden haver petites diferències en el preu final. Els preus indicats en pantalla són en euros i inclouen l’IVA i qualsevol altre impost que fos d’aplicació.

Les imatges que acompanyen els productes oferts són il·lustratives i están sotmeses a possibles canvis que hi pugui haver.

La informació sobre la composició dels productes, ingredients, avisos de salut, així com la informació nutricional dels mateixos no apareix en aquesta web, per la qual cosa et recomanem que llegeixis sempre detingudament les etiquetes, advertiments i instruccions de l’embalatge del producte abans d’utilitzar-lo o consumir-lo.

LA BALANÇA, es reserva el dret a deixar de facilitar l’accés, en qualsevol moment i sense previ avís, a qualsevol dels productes oferts a la web per motius de disponibilitat, temporalitat o modificacions en l’assortiment de productes en el servei de venda online.

Un cop registrat l’Usuari, i per procedir a la compra, haurà d’afegir els productes que desitgen adquirir a la Cistella de la Compra.

La cobertura del servei de lliurament a domicili i compra en línia es troba subjecta a la disponibilitat de cobertura logística que LA BALANÇA tingui en disposició per a cada territori.

L’import de la compra podrà no coincidir amb l’import de la comanda a causa dels productes de pes variable, a la substitució dels productes no trobats segons l’opció de substitució escollida per l’Usuari i a la impossibilitat de lliurar els productes que no es trobin a la botiga.

LA BALANÇA es reserva el dret a cancel·lar qualsevol comanda quan ho consideri oportú, comunicant a l’Usuari i justificant la decisió de no servir la comanda per causes alienes a la seva voluntat o de força major, com poden ser accidents de tràfic, climatología adversa o robatoris del transport o de les mercaderíes. En aquest casos, donarem opció al client a rebre una nova comanda similar tan aviat es solucionen les causes alienes.

Preus dels productes

En tot moment, LA BALANÇA vetllarà per disposar de preus actualitzats a la página web. No obstant això, els preus dels productes publicats podran mostrar variacions. (actualització de la web)

Tarifes del servei

Les despeses del servei d’enviament es mostraran a la pàgina web de forma prèvia a la confirmació de la comanda.

Les despeses del servei són:

– 3,50€ per import inferior a 30€

Per compres superiors a 30 € el servei NO TINDRÀ COST.

LA BALANÇA es reserva el dret de modificar les tarifes de lliurament. Qualsevol canvi al respecte serà comunicat sempre de forma prèvia a la confirmació de la comanda.

Disponibilitat de productes

En cas de no ser-hi en l’establiment el producte després d’haver-se realitzat la comanda LA BALANÇA procedirà a comunicar amb el client per proposar la substitució del producte segons les preferències indicades per l’Usuari, en cas contrari o de no poder contactar en el moment de la preparació de la comanda, aquest quedarà sense servir. En el cas en què el producte sol·licitat i no disponible sigui l’únic de la comanda, aquest es cancel·larà.

Els usuaris podran incorporar productes que no figurin llistats en la plataforma web a través de l’apartat de comentaris de la fulla de comandes.

Política de substitucions

LA BALANÇA ofereix als seus Usuaris tres opcions de substitució de productes per als casos en què algún o diversos dels productes sol·licitats per l’Usuari no es trobin a la botiga.

● Opció 1: “No comprar el producte si no està disponible a la botiga”. En aquest cas si no hi ha existencia en un o diversos productes no els substituirà per cap altre.

● Opció 2: “Rebre una trucada perquè ofereixi alternatives”. En aquest cas, si no hi ha existènica en un o diversos productes, et trucarem per informar-te dels productes substitutius existents a l’establiment. Hauràs d’indicar quin dels productes substitutius desitges. En el cas que no aconseguim localitzar-te, aplicarem l’opció 1 “No comprar el producte si no està disponible a la botiga”.

● Opció 3: Que reemplacem el producte per un de similar.

L’usuari accepta que tant si ha escollit l’opció de “Rebre una trucada, com l’opció que LA BALANÇA substitueixi el producte, la comanda resultant lliurada serà conforme al que s’ha contractat i no donarà dret a l’Usuari a la devolució dels productes, a excepció dels productes en mal estat.

Pagament

El pagament dels productes per part de l’Usuari es pot fer contrareembols amb efectiu o tarjeta de crèdit, o tpv botiga amb previ acord.

LA BALANÇA confirmarà la seva comanda a través de l’enviament d’un correu electrònic.

Lliurament

Les comandes, mínim, s’han de realizar 24h abans del dia d’entrega.

Els lliuraments podran fer-se de dilluns a divendres en l’horari establert, sense comptar dies festius i segons les rutes pre-determinades a la web.

LA BALANÇA demanarà a l’Usuari que triï el lloc del lliurament, havent d’especificar el seu domicili on volen que se li lliuri el producte, així com telèfon de contacte.​

En cas que l’Usuari faciliti a LA BALANÇA una “direcció de lliurament” que no sigui correcta, LA BALANÇA no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament de la comanda sol·licitada per l’Usuari registrat, reservant-se el dret d’anul·lar la compra realitzada.

En el supòsit que LA BALANÇA es disposés a fer un lliurament en horari concertat a un Usuari i aquest no estigués present en el moment del lliurament, sense haver-ho comunicat, impedint el lliurament de la mateixa, LA BALANÇA donarà opció al client a designar una altre franja horaria, sempre que es tingui aquesta disponibilitat a la població on sigui el seu domicili o bé s’haurà de passar a recollir per la botiga.

Cancel·lacions i/o modificacions

El client pot cancelar o modificar la seva comanda fins a dues hores abans de la franja horària prevista d ́entrega, o bé designar un altre domicili proper (veins-veines), si preveu que finalment no hi será al domicili previst per rebre la mercadería, trucant al telèfon 639 13 62 13.

Devolucions

Oferir la màxima qualitat i la millor garantia és el nostre compromís amb els nostres clients. Si quan es rep la comanda no es queda satisfet, hi ha un termini de 48h per executar el dret de devolució, excepte en aquells productes que tinguin un termini de caducitat inferior o hagin de ser conservats en fred i no s’hagués respectat la cadena de fred.

Si el motiu de la devolució és per alguna cosa que no hem fet del tot bé (el producte és defectuós, no és el que tu havies demanat, etc.), nosaltres ens fem càrrec de les despeses de recollida. Si el motiu és un altre (els productes es van servir correctament però no són del gust del client), LA BALANÇA abonarà el cost dels productes exceptuant les despeses de la devolució que aniran a càrrec del client.

Per iniciar el procés de devolució posa’t en contacte amb nosaltres a través del telèfon 639 13 62 13.

ÚS DE COOKIES

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la seva experiència. Si esteu d'acord en seguir navegant cliqueu CERRAR.


Política de cookies de LA BALANÇA

MÉS INFORMACIÓ

ACEPTAR
Aviso de cookies
0
    0
    Cistella
    La teva cistella està buidaTorna a la botiga
    Truca'ns
    Adreça